Framnäs: Ja man tycker ju att det inte ska vara möjligt men man vet heller aldrig haha
Inlägg: 2987030
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hade varit kul om Hinken överraskade Lill-Werner i Finland.
Werner: ”Kommer du för att värva mig?”
Hinken: ”Jag har redan länge gått vid din sida.”
Werner: ”Det vet jag…”
Werner: ”Kommer du för att värva mig?”
Hinken: ”Jag har redan länge gått vid din sida.”
Werner: ”Det vet jag…”
+ 2
