+ 2
Inlägg: 2987037
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Zource: Det lutar mer åt ett kraftigt antiklimax, tyvärr.
Wernblom bör vara avskriven då TPS vann igår igen så nu är man uppe på slutspelsplats.
O’Rourke är avskriven.
Vi får se men det lutar allt mer åt att Hinken går bet.
Wernblom bör vara avskriven då TPS vann igår igen så nu är man uppe på slutspelsplats.
O’Rourke är avskriven.
Vi får se men det lutar allt mer åt att Hinken går bet.
+ 2
Werner: ”Kommer du för att värva mig?”
Hinken: ”Jag har redan länge gått vid din sida.”
Werner: ”Det vet jag…”