+ 2
Inlägg: 2987040
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo:
O’Rourke avskriven, Hur länge har vi haft han på radarn, sen före jul? Tro om vi ens kommer va nära nån.
O’Rourke avskriven, Hur länge har vi haft han på radarn, sen före jul? Tro om vi ens kommer va nära nån.
Sv: Silly season
Gavelo: neeeej vann dom? Fakk.
Ja men utöver Wernblom, vem skulle man ens potentiellt kunna få loss som faktiskt hade gjort oss bättre? Jävla oflyt med Wernblom.....
Ja men utöver Wernblom, vem skulle man ens potentiellt kunna få loss som faktiskt hade gjort oss bättre? Jävla oflyt med Wernblom.....
Wernblom bör vara avskriven då TPS vann igår igen så nu är man uppe på slutspelsplats.
O’Rourke är avskriven.
Vi får se men det lutar allt mer åt att Hinken går bet.