Vi behöver sätta en första kedja nu och då är ju frågan vilka som ska spela med Fitz. Gillar inte att dom envisas med att spela Hermansson och Carlsson med honom.
Inlägg: 2987694
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
modomille: Ja den måste sättas nu och vi har inte ont om bra spelare för att formera laget. Nu är det upp till tränare och spelare att leverera. Jag är hoppfull även om många underpresterat.
Pk har blivit avsevärt mycket bättre. Pp måste vi få igång.
Pk har blivit avsevärt mycket bättre. Pp måste vi få igång.
+ 2
Sv: Silly Season
modomille: Fitz och Hermansson har kemi de ska fortsätta! Borde testa Swett där egentligen han kan gröta framför mål