modomille: Fitz och Hermansson har kemi de ska fortsätta! Borde testa Swett där egentligen han kan gröta framför mål
Inlägg: 2987695
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
SPOODI: Hermansson har gjort det jätte bra, men ska han verkligen vara en av dom som vi lutar oss mest emot? Jag ser hellre Hermansson i en joker roll.
+ 2
Sv: Silly Season
SPOODI: Swett kan gröta absolut, men jag är inte helt 100% på att han platsar på tre kedjor. Fjärde verkar tyvärr gjuten.
Och jag gillar ha Swett på kanten om han ska spela, för om han ska gröta framför mål får han svårt att hinna med hemjobbet som center.
Och jag gillar ha Swett på kanten om han ska spela, för om han ska gröta framför mål får han svårt att hinna med hemjobbet som center.