dempa: Väldigt jämn serie så hoppas SSK tar match 6, inte för att jag är överdrivet rädd för Löven men vill ha dom i final, inte semi. (om vi når dit) Tror de blir för svåra iallafall.
Inlägg: 3007643
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: ambivalent. Ett löven som svept Oskars, har total hybris, inte spelat match på rätt länge osv osv har sina fördelar. Kan man gå in och mosa dom match ett så kan dom haverers totalt mentalt. Gör dom inte det blir det jäääävligt svårt. Chanserna att ta ett fräscht löven (som inte havererat mentalt )om vi inte har en målis i absolut toppform är sjukt små.
Å andra sidan så är det förstås så att en hyfsad lång serie mot ett kaosigt och tungt ssk kommer kosta löven. Framförallt med deras tränare som är allmänt galen.
Å andra sidan så är det förstås så att en hyfsad lång serie mot ett kaosigt och tungt ssk kommer kosta löven. Framförallt med deras tränare som är allmänt galen.