Inlägg: 3007655
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Ja visst kan vi chocka dom och ta en match i Umeå sen ha lite hemmaflyt inför två utsålda arenor så kan jag hålla med. Blir mer öppet spel mot Löven, kontringar som LePaus, Träff m.fl. inte kunde förvalta kommer Kelleher och Topping ta hand om. BIK är mer grisiga, svårspelade med Stakkestad, Björka och Plato.
Svårt blir det oavsett.
Svårt blir det oavsett.
Å andra sidan så är det förstås så att en hyfsad lång serie mot ett kaosigt och tungt ssk kommer kosta löven. Framförallt med deras tränare som är allmänt galen.