NuMo: För de med spelsinne är det uppenbart
Inlägg: 3008282
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Willow:
Jo, såklart. Men Modo har ju så många spelare helt utan spelsinne. Det är fastlagt sen länge. Domarna är ju ännu sämre.
Jo, såklart. Men Modo har ju så många spelare helt utan spelsinne. Det är fastlagt sen länge. Domarna är ju ännu sämre.
+ 1