Inlägg: 3022463
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Bad_Brett:
Vad visa individuella supportrar tycker, oavsett hur många de är, är ju helt oväsentligt. Det gäller vad jag vet även vad du tycker.
Någon på HS tyckte si, eller tyckte så. Vem bryr sig? Inte MoDo i alla fall.
Vad visa individuella supportrar tycker, oavsett hur många de är, är ju helt oväsentligt. Det gäller vad jag vet även vad du tycker.
Någon på HS tyckte si, eller tyckte så. Vem bryr sig? Inte MoDo i alla fall.
För enligt dessa människor är man en hycklare om man ansåg att Hinken gjorde ett bra jobb när han värvade Bernhardt och Woods för 5 år sedan, men likväl har mage att kritisera hans arbete de senaste 3 åren.
Det är så jävla sjukt. Knutby 2.0.