+ 2
Inlägg: 3022460
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Frontschwein: Som ajg sa. Du vet ju hur man gör. Visa Modohjärtat.
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Varför är man inte nöjd med Matt Anderson? En av få spelare som får knappt godkänt, och det får han för att han inte har spelat så mkt.
Finns det något annat lag i världen där nykomlingar snabbt blir lagets bästa spelare och ju mer dom spelar i modotröjan desto sämre blir dom? Vanligtvis brukar det ju vara tvärtom.
Finns det något annat lag i världen där nykomlingar snabbt blir lagets bästa spelare och ju mer dom spelar i modotröjan desto sämre blir dom? Vanligtvis brukar det ju vara tvärtom.
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Frontschwein: Det blir väldigt tydligt när man läser vissa kommentarer här, att snacket om "sekt" är mer än bara lite skoj.
För enligt dessa människor är man en hycklare om man ansåg att Hinken gjorde ett bra jobb när han värvade Bernhardt och Woods för 5 år sedan, men likväl har mage att kritisera hans arbete de senaste 3 åren.
Det är så jävla sjukt. Knutby 2.0.
För enligt dessa människor är man en hycklare om man ansåg att Hinken gjorde ett bra jobb när han värvade Bernhardt och Woods för 5 år sedan, men likväl har mage att kritisera hans arbete de senaste 3 åren.
Det är så jävla sjukt. Knutby 2.0.
Jag var inte förvånad då vissa offras och vissa belönas. Så länge egna kontot göds. Scoutresorna är ett lysande exempel . Svindyrt. Har aldrig genererat ett skit. Nu pratas det om svagare budget. Hur fan är det möjligt i en vinnarkultur.?
Ja , vissa poster är pengar i sjön. Då försvinner det. . Vill du betala för allt detta dravel utan redovisning. Varsågod.
Jävla inavlade handhjärtan. Jag har sagt sanningen hur sekten försingrar hela klubben och det enda man blir är bannad och ifrågasatt. Många saker har jag sagt fan ett år innan det blir gnäll här. Mycket info kommer direkt från vettiga människor inom herrarnas alag.
Ändå tror ni jag bara vill kasta skit. Säger det en sista gång. Ställs det inga krav på ledningen nu blir det derbyn på skyttis inom tio år innan en allsvensk final är en dröm.
Shl är bara att glömma.
Sälj arenan och köp etablerade nhlproffs för avkastningen och gör en sista satsning för snart är sista spiken i.