Inlägg: 3022464
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Hägglundsmaffian:
Om jag får gissa så är Matt intressant för Modo framöver. det finns däremot inget avtal eller utstuderat intresse från parterna.
Att han inte fick spela nu i början av den här spelserien mot BIK tror jag var en missbedömning som man ångrar.
Men jag gissar bara.
Om jag får gissa så är Matt intressant för Modo framöver. det finns däremot inget avtal eller utstuderat intresse från parterna.
Att han inte fick spela nu i början av den här spelserien mot BIK tror jag var en missbedömning som man ångrar.
Men jag gissar bara.
Finns det något annat lag i världen där nykomlingar snabbt blir lagets bästa spelare och ju mer dom spelar i modotröjan desto sämre blir dom? Vanligtvis brukar det ju vara tvärtom.