Smurfen: Extremt.
Inlägg: 3022485
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
NuMo: Nä nu är man så sjukligt less på allt negativt runt MoDo som man spyr , tänk å få uppleva som t ex en SAIK supporter får göra !!
Vilken lycka
Ja ja hoppas det nu kan komma nå bra ut av detta uttåg framledes 🤔🤔
Vilken lycka
Ja ja hoppas det nu kan komma nå bra ut av detta uttåg framledes 🤔🤔
+ 1