+ 1
Inlägg: 3022488
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Smurfen:
Jag är säker, så mycket säker man nu kan komma. Att vi kommer att ha anledning att vara MoDo-supporters även i framtiden, oavsett om det inte beror på hur bra det går för tillfället, eller om man bara intresserar sig för att det går bra. Vi kommer igen. Så även de senare kommer igen, då det passar.
Jag är säker, så mycket säker man nu kan komma. Att vi kommer att ha anledning att vara MoDo-supporters även i framtiden, oavsett om det inte beror på hur bra det går för tillfället, eller om man bara intresserar sig för att det går bra. Vi kommer igen. Så även de senare kommer igen, då det passar.
+ 1
Vilken lycka
Ja ja hoppas det nu kan komma nå bra ut av detta uttåg framledes 🤔🤔