Znark: Frågan är... När anländer O'Rourke? Han var väl klar i november?
Inlägg: 3022487
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett: intresset för modo återkommer när den feta flintskallen får sparken och man tillsätter en vettig ledning. God natt.
+ 2
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Pelle hade väl 3-4 nya klar va? Synd att hinken inte hann dit med namnteckningen.