Bad_Brett: Pelle hade väl 3-4 nya klar va? Synd att hinken inte hann dit med namnteckningen.
Inlägg: 3022489
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Skönt med silly.
MV: Längst bak är det inte sä mycket att fundera på. Hellsten och Werner kan bli starkaste målvaktsduon nästa säsong. Har vi chans att behålla dem?
Backsidan: Berg har tre år va? Resten nytt.
Forwards: Sebbe, Milan och resten nytt.
Coach: Karlberg och resten nytt.
Sportchef: Resten nytt.
MV: Längst bak är det inte sä mycket att fundera på. Hellsten och Werner kan bli starkaste målvaktsduon nästa säsong. Har vi chans att behålla dem?
Backsidan: Berg har tre år va? Resten nytt.
Forwards: Sebbe, Milan och resten nytt.
Coach: Karlberg och resten nytt.
Sportchef: Resten nytt.
+ 1
Sv: Silly Season
Znark: Jag känner mig mer och mer säker på att Pelle och Hinken kör surströmmingsskiva ihop. Tavér är ju som sagt sagt vice ordförande i Veckefjärden. Är nog många trevliga golvtävlingar, fisketurer och middagar på somrarna mellan Allehanda och sekten.