k1m: Svårt att veta vart gränsen går mellan 0 och 1. 1 är ju ändå underkänt. 0 tänker jag att någon måste ligga på ruskigt låg nivå, typ inlånad div 2 spelare, men ja tyvärr är det ett par spelare som ligger i gränslandet
Inlägg: 3022748
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
+ 2
Sv: Silly Season
Vikingmodo : Jag tänker att 0 är fullständigt fiasko, typ Hutsko som värvades under säsongen men ändå inte fick fullfölja den.