Vikingmodo : Jag tänker att 0 är fullständigt fiasko, typ Hutsko som värvades under säsongen men ändå inte fick fullfölja den.
Inlägg: 3022749
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Ja, det var bara tre spelare som fick nollor av mig.
Hutsko, Byström och Rönningen (inte för att han var dålig, men för hur han sket i laget).
Sen blev det åtta stycken som fick en etta. Där hamnar liksom Eddie Olofsson, Tyler Benson m.fl.
Hutsko, Byström och Rönningen (inte för att han var dålig, men för hur han sket i laget).
Sen blev det åtta stycken som fick en etta. Där hamnar liksom Eddie Olofsson, Tyler Benson m.fl.
+ 1