Inlägg: 3022947
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vargen: Grejen är att Lehtinen hade blivit utsedd till finska ligans bästa målvakt. Det var med andra ord inget "fynd" man gjorde, utan man tog ett strategiskt beslut och brände väldigt mycket pengar på det till synes bästa som fanns på marknaden.
Jag tycker Lassi var bra, men han var inget monster som Krizan, Ullmark eller Bartosak. Så redan där har jag listat tre målvakter som var bättre...
Jag tycker Lassi var bra, men han var inget monster som Krizan, Ullmark eller Bartosak. Så redan där har jag listat tre målvakter som var bättre...
+ 1
Att han stod fler matcher i Finland är inget argument. Är snarare ytterligare ett argument för att han matchades för hårt. Tillslut tar bränslet slut.