+ 1
Inlägg: 3022953
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Bartosak som jämförelse när han spelade 9 matcher och dessutom i HA? 😅
Vi hade ju nästan tur att han backade ur efter att vi inte gick upp, med tanke på det som kom fram efter 😬
Vi hade ju nästan tur att han backade ur efter att vi inte gick upp, med tanke på det som kom fram efter 😬
Jag tycker Lassi var bra, men han var inget monster som Krizan, Ullmark eller Bartosak. Så redan där har jag listat tre målvakter som var bättre...