+ 3
Inlägg: 3022959
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vikingmodo :
Jag tyckte det blev snäppet bättre med Freddan i båset ändå,
Det blev tightare i vår egen zon de matcher laget ville spela tillsammans,
Jag tyckte det blev snäppet bättre med Freddan i båset ändå,
Det blev tightare i vår egen zon de matcher laget ville spela tillsammans,
Det sjuka är att jag tror det är ganska sannolikt att det blir något i närheten av det jag skrev.