Inlägg: 3022982
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Då va det alltså så då, det som va grundnyckeln
till att värva rätt spelare, skulle vara ”rätt KARAKTÄR ”
och det lyckades inte Hinken med.
” Karaktärerna har kanske inte varit så som vi hade hoppats och trott när vi satte ihop det här laget. Sedan har vi inte satt ett spel som sitter i ryggraden och framför allt har inte alla följt den planen som vi har kommit överens om”
till att värva rätt spelare, skulle vara ”rätt KARAKTÄR ”
och det lyckades inte Hinken med.
” Karaktärerna har kanske inte varit så som vi hade hoppats och trott när vi satte ihop det här laget. Sedan har vi inte satt ett spel som sitter i ryggraden och framför allt har inte alla följt den planen som vi har kommit överens om”
Jag tyckte det blev snäppet bättre med Freddan i båset ändå,
Det blev tightare i vår egen zon de matcher laget ville spela tillsammans,