Domsjö: Någon fler som lyssnade på Pudas i pausen mellan SAIK - Luleå där han tog upp om tränings mentaliteten i föreningen ?
Inlägg: 3023251
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Lyssnade på Pudas. Tänk om man skulle höra Rundblad säga att "vi sätter en stolthet i att ha tuffa träningar". Har vår (fd) lagkapten ens nämnt något hur Modos träningskultur sett ut under dessa tre år?
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Bommade det. Däremot har jag skrivit om deras fystränare Stefan Thomson. Han har varit med under deras resa. Hur lyckas han trots att det kommer nya spelare varje säsong?
Var en rätt duktig längdskidåkare. Dessutom en god friidrottare som ung. Har tävlat mot honom, en jävel på att träna.
Var en rätt duktig längdskidåkare. Dessutom en god friidrottare som ung. Har tävlat mot honom, en jävel på att träna.