Inlägg: 3023255
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Tänk om MoDo kunde införa en jäkla träningsmentalitet i föreningen också !!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Det har väl varit ett mönster i flera säsonger att MoDo har kunnat komma ut ganska starkt, för att sedan bli fullständigt tillbakapressade i andra perioden. Det är såklart inte en slump. Många av de onödiga utvisningar vi åkte på togs i frustration när spelarna inte hängde med.
Man kan tjata hur mycket som helst om spelsystem, men om motståndarna alltid har bättre ork så blir det väldigt svårt att styra matcherna.
Man kan tjata hur mycket som helst om spelsystem, men om motståndarna alltid har bättre ork så blir det väldigt svårt att styra matcherna.
Var en rätt duktig längdskidåkare. Dessutom en god friidrottare som ung. Har tävlat mot honom, en jävel på att träna.