+ 4
Inlägg: 3023475
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Precis, och för helvete, de gjorde ju inte ett skit under säsongen. Producerade som kassa juniorer!
Säkert kul att höra för Emil Larsson mfl som fortfarande är våra spelare 🤣