Hägglundsmaffian: Precis, och för helvete, de gjorde ju inte ett skit under säsongen. Producerade som kassa juniorer!
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 3023477
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Costanza: Sebbe är väl den som får godkänt. OP måste sätta de få lägen han har, det skulle kunna vara den lilla detaljen som avgjorde kvalet förra året och matchserien mot BIK i år.
Bjersa har ingen udd alls. Blir lätt att försvara sig mot den kedjan när man helt kan släppa Bjersa.
Bjersa har ingen udd alls. Blir lätt att försvara sig mot den kedjan när man helt kan släppa Bjersa.