Inlägg: 3031150
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Framnäs: Det är väl precis sådan tillåtelse från klubben som gör kravställan låg och ingen kan väl heller påstå att man bygger gemenskap på det sättet.
Om jag hade varit ledare så hade jag sett till att alla oavsett namn på tröjan varit i Övik hela sommaren och tränat med laget.
Om jag hade varit ledare så hade jag sett till att alla oavsett namn på tröjan varit i Övik hela sommaren och tränat med laget.
+ 3
Lär inte vara mer än det, så folk kan vara lugna.