+ 3
Inlägg: 3031152
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Gavelo: ja precis. Mkt märkligt. För när "ledaren" är borta kommer gruppen skapa egna ledare under tiden. Sen när "ledaren" dyker upp så kan det uppstå friktion. Särskilt viktigt när man bygger en ny grupp.
Om jag hade varit ledare så hade jag sett till att alla oavsett namn på tröjan varit i Övik hela sommaren och tränat med laget.