Gavelo: ja precis. Mkt märkligt. För när "ledaren" är borta kommer gruppen skapa egna ledare under tiden. Sen när "ledaren" dyker upp så kan det uppstå friktion. Särskilt viktigt när man bygger en ny grupp.
Inlägg: 3031157
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian:
Tog en titt på videon från återsamlingen. Blev besviken!!!! Här pratas det om kravställan och vilja. Vad möts vi fans av då. Glada miner, skämtsam stämning, gruppens minspel och snack ger inte intryck av de är missnöjda med förra årets säsong. Spelarna tror de är på väg till firandet på torget.
Kroppsspråket då? Emil Larsson korsar benen som en kvinna, och han ska vara lagets hårding! Då var ribban satt.(Nej inte den ribban)
Det här med kravställan verkar mest vara en läpparnas bekännelse. Misstänker att spelarna torkar sig i röven med lambi, det är den nivån. Usch detta blir en jobbig säsong.
Fö tror jag det blir en hockey som kan påminna om Hellkvist-tiden.
Tog en titt på videon från återsamlingen. Blev besviken!!!! Här pratas det om kravställan och vilja. Vad möts vi fans av då. Glada miner, skämtsam stämning, gruppens minspel och snack ger inte intryck av de är missnöjda med förra årets säsong. Spelarna tror de är på väg till firandet på torget.
Kroppsspråket då? Emil Larsson korsar benen som en kvinna, och han ska vara lagets hårding! Då var ribban satt.(Nej inte den ribban)
Det här med kravställan verkar mest vara en läpparnas bekännelse. Misstänker att spelarna torkar sig i röven med lambi, det är den nivån. Usch detta blir en jobbig säsong.
Fö tror jag det blir en hockey som kan påminna om Hellkvist-tiden.
+ 2