Keriksson:Bengtsson var lite bättre före jul och Persson efter, men ingen av dem var bra nog. För dåligt spelsinne och därigenom mycket beroende av ett bra spelsystem. När vi körde Ad Hoc var båda mer eller mindre vilsna.
Inlägg: 3031231
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Nu med både Bengtsson och Persson borta. Så hoppas jag att vi tar in 2 stycken nya.
Tar vi in 1 ny. Då startar Hallin på 6 och Norsken som 7e
Tar vi in 2 nya då tänker jag mig Hallin som 7e och Norsken 8e till att börja med.
Sen får Hallin försöka slå sig in.
Tar vi in 1 ny. Då startar Hallin på 6 och Norsken som 7e
Tar vi in 2 nya då tänker jag mig Hallin som 7e och Norsken 8e till att börja med.
Sen får Hallin försöka slå sig in.
+ 1