+ 1
Inlägg: 3031236
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
JoJo2613: Tror på en ny. Hallin borde klara sig på sex eller så får norsken ta platsen. Med mycket bättre styrning ska det rimligen fungera.
Jäklar vad mycket spelskickligare backsidan kommer vara. Berg är på förhand minst bekväm med pucken, typ.
Jäklar vad mycket spelskickligare backsidan kommer vara. Berg är på förhand minst bekväm med pucken, typ.
+ 1
Sv: Silly Season
JoJo2613:
Tycker vi skall gå in i säsongen med 7 backar förutom Nielsen annars riskerar det snabbt att bli tunt. Därmed inte sagt att Hallin behöver vara 7. Tror han blir en Topp-4 back.
Tycker vi skall gå in i säsongen med 7 backar förutom Nielsen annars riskerar det snabbt att bli tunt. Därmed inte sagt att Hallin behöver vara 7. Tror han blir en Topp-4 back.
+ 1
Tar vi in 1 ny. Då startar Hallin på 6 och Norsken som 7e
Tar vi in 2 nya då tänker jag mig Hallin som 7e och Norsken 8e till att börja med.
Sen får Hallin försöka slå sig in.