+ 1
Inlägg: 3035252
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Smurfen: vilken spetsvärvning!! Hinken måste ha slitit arslet av sig för att hinna med ett forwardskontrakt innan midsommar.
Gissar att måns landar på -16 och 5+7 innan palmsöndagen
Gissar att måns landar på -16 och 5+7 innan palmsöndagen
+ 2
Sv: Silly Season
Smurfen: Har inget emot att man signar honom och släpper den dyrare LA till Österrike. Det här betyder att vi får in en spelare med erfarenhet av sex säsonger i HA, plus att vi kan säkra en bättre förstakedja med lite större löneutrymme.
Hade inte vi tagit MC hade han garanterat spelat i någon av toppklubbarna mot oss. Han känner själv att han ska kunna producera bättre, men skillnaden mot senast blir även att vi inte ser honom som given topp-6 nu. En helt annan pusselbit även om Måns själv vill bevisa att han är en poängspelare.
Hade inte vi tagit MC hade han garanterat spelat i någon av toppklubbarna mot oss. Han känner själv att han ska kunna producera bättre, men skillnaden mot senast blir även att vi inte ser honom som given topp-6 nu. En helt annan pusselbit även om Måns själv vill bevisa att han är en poängspelare.
+ 2
Sv: Silly Season
Smurfen: Det är väl kul att Måns Carlsson vill stanna men vad är det han bidrar med egentligen? Och varför vill han stanna? Jag är tveksam till det mesta runt honom men nu är det lite do or die för han
1 år med Måns Carlsson