Smurfen: Det är väl kul att Måns Carlsson vill stanna men vad är det han bidrar med egentligen? Och varför vill han stanna? Jag är tveksam till det mesta runt honom men nu är det lite do or die för han
Inlägg: 3035253
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Vikingmodo : Det är inte kul det är förjävligt och på din fråga vad han bidrar med, han bidrar med noll. Absolut noll. Hinken kan ha förstört hela den här "nysatsningen" med den här förlängningen.