Apropå ingenting så går Sanny L över till Aftonbladet.
Inlägg: 3035325
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Tycker det är en rimlig övergång med tanke på att Sportbladet är en oseriös tidning i jämförelse med SportExpressen. Roos och Abris kan slänga med valfria påståenden precis som Sanny, en stor anledning till att man lessnade på Sanny & Svensson-podden tillslut. Han blir genuint kränkt varje gång man ställer en helt harmlös följdfråga bara för att få ytterligare kontext till hur han resonerar…
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Jo Svensson la ut igår att deras podd avslutas också. Verkar vara Schibsted som är inne och förstör så han får inte fortsätta med deras podd dessutom. Då den går väl under Expressen.