Saleva: Tycker det är en rimlig övergång med tanke på att Sportbladet är en oseriös tidning i jämförelse med SportExpressen. Roos och Abris kan slänga med valfria påståenden precis som Sanny, en stor anledning till att man lessnade på Sanny & Svensson-podden tillslut. Han blir genuint kränkt varje gång man ställer en helt harmlös följdfråga bara för att få ytterligare kontext till hur han resonerar…
Inlägg: 3035328
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Handlar nog mest om att Aftonbladet och TV4 numera har samma ägare. För att vara kvar på TV4 behövde han nog gå över till Aftonbladet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: George & Modano podden är under uppbyggnad. Rent allmänt snacka Pygméer som inte orkar tackla i Västernorrländsk hockey och mycket mer.