1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507591 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035363

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Handlar nog mest om att Aftonbladet och TV4 numera har samma ägare. För att vara kvar på TV4 behövde han nog gå över till Aftonbladet.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Tycker att Sanny är en av de bättre kommentatorerna på TV4. Tillsammans med bla Kronvall.

Väldigt rak och ärlig och analyserande. Men alla har väl sina favoriter, så är det. Sen finns det väl en del som inte gillar Sanny bara för att han aktivt representerat en viss klubb, men det är ju bara barnsligt enligt mig.
2 olika roller liksom...

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Man har ju inte hört något än om Adam Johansson, eller? Och inte heller Jennifer Engström om än hon inte är ordinarie i HA och SHL brukar hon ju ändå vistas med försäsongen.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja:
Gäller samma för Adam Johansson då?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB