Vargen: Handlar nog mest om att Aftonbladet och TV4 numera har samma ägare. För att vara kvar på TV4 behövde han nog gå över till Aftonbladet.
Inlägg: 3035363
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Tycker att Sanny är en av de bättre kommentatorerna på TV4. Tillsammans med bla Kronvall.
Väldigt rak och ärlig och analyserande. Men alla har väl sina favoriter, så är det. Sen finns det väl en del som inte gillar Sanny bara för att han aktivt representerat en viss klubb, men det är ju bara barnsligt enligt mig.
2 olika roller liksom...
Väldigt rak och ärlig och analyserande. Men alla har väl sina favoriter, så är det. Sen finns det väl en del som inte gillar Sanny bara för att han aktivt representerat en viss klubb, men det är ju bara barnsligt enligt mig.
2 olika roller liksom...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Man har ju inte hört något än om Adam Johansson, eller? Och inte heller Jennifer Engström om än hon inte är ordinarie i HA och SHL brukar hon ju ändå vistas med försäsongen.