1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035576

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: sparka hinken nu, för säsongen är redan körd. Detta är det svagaste laget modo haft sen man spelade med skinnkeps på gamla kempehallen. Hinken kommer inte hitta nåt mer vettigt kan tävla mot topplagen.
Ryck plåstret.

Vi skulle haft en halv förstakedja första veckan i maj om vi menat allvar. Jag tror hinken missat minst 5 kontrakt och nu börjar skruva på sig. Alla minns väl strulet med o rourke eller vad fan han hette. Kanonjobb där!!

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Alltså du måste vara otroligt svår kollega att ha på ett bygge, en typisk person som bygger alla problem på känslor och därför blir resistent mot lösningar eller alternativ, en kollega som sitter i fikabaracken och bara vill ge upp till morgonkaffet.

Detta är det svagaste laget modo haft sen man spelade med skinnkeps på gamla kempehallen. Hinken kommer inte hitta nåt mer vettigt kan tävla mot topplagen.

Du framstår ju som engagerad men helt oseriös när du ”vet” att vi inte kommer få in några fler bra spelare, det är ju bara klassiskt fikarumsgnäll .
Ska du kritisera laget/lagbygget så får du iaf. vänta tills laget är presenterat i sin helhet för det är ju bara löjligt att kritisera spelare som inte är värvade än.
Jag tycker för övrigt att laget ser mer balanserat ut än förra säsongen och även om Modo hade med stjärnstatus då så ser laget redan bättre ut hittills, det tror jag väldigt många håller med om.
Landar Hinken 3-4 starka namn nu och med Elton i en ledande roll så är det svårt att inte vara positiv,

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB