+ 11
Inlägg: 3035634
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: det får du absolut tro, men jag kan lova att jag bara är negativ till problemlösning när det fan inte finns rätt folk på rätt plats. En arbetsledare med bara teoretiska kunskaper är tyvärr värdelös vid ett bygge i slutändan. Jag tycker inte att man ska slösa pengar, men tycker att man ska inte köpa skit heller. En hålsåg för 99spänn kostar mer i slutändan om den är värdelös , bygget kostar 250 k om dagen om det står. Ja, då är det värt att köpa en såg som håller en vecka för 1300 spänn.
Sen att hålsågen för 99 spänn duger hemma är en annan potatis. Då är det vansinnigt att köpa proffsgrejer som hinner rosta innan du slitit ut dom
Modo ska vara en proffsklubb. Det framstår tyvärr inte så.
Detta lag är uselt. och det ser nog alla. Vi har tre stycken gnuggarkedjor och en fjärde.
Sen att hålsågen för 99 spänn duger hemma är en annan potatis. Då är det vansinnigt att köpa proffsgrejer som hinner rosta innan du slitit ut dom
Modo ska vara en proffsklubb. Det framstår tyvärr inte så.
Detta lag är uselt. och det ser nog alla. Vi har tre stycken gnuggarkedjor och en fjärde.
+ 2
Detta är det svagaste laget modo haft sen man spelade med skinnkeps på gamla kempehallen. Hinken kommer inte hitta nåt mer vettigt kan tävla mot topplagen.
Du framstår ju som engagerad men helt oseriös när du ”vet” att vi inte kommer få in några fler bra spelare, det är ju bara klassiskt fikarumsgnäll .
Ska du kritisera laget/lagbygget så får du iaf. vänta tills laget är presenterat i sin helhet för det är ju bara löjligt att kritisera spelare som inte är värvade än.
Jag tycker för övrigt att laget ser mer balanserat ut än förra säsongen och även om Modo hade med stjärnstatus då så ser laget redan bättre ut hittills, det tror jag väldigt många håller med om.
Landar Hinken 3-4 starka namn nu och med Elton i en ledande roll så är det svårt att inte vara positiv,