1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507805 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035634

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Alltså du måste vara otroligt svår kollega att ha på ett bygge, en typisk person som bygger alla problem på känslor och därför blir resistent mot lösningar eller alternativ, en kollega som sitter i fikabaracken och bara vill ge upp till morgonkaffet.

Detta är det svagaste laget modo haft sen man spelade med skinnkeps på gamla kempehallen. Hinken kommer inte hitta nåt mer vettigt kan tävla mot topplagen.

Du framstår ju som engagerad men helt oseriös när du ”vet” att vi inte kommer få in några fler bra spelare, det är ju bara klassiskt fikarumsgnäll .
Ska du kritisera laget/lagbygget så får du iaf. vänta tills laget är presenterat i sin helhet för det är ju bara löjligt att kritisera spelare som inte är värvade än.
Jag tycker för övrigt att laget ser mer balanserat ut än förra säsongen och även om Modo hade med stjärnstatus då så ser laget redan bättre ut hittills, det tror jag väldigt många håller med om.
Landar Hinken 3-4 starka namn nu och med Elton i en ledande roll så är det svårt att inte vara positiv,

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: det får du absolut tro, men jag kan lova att jag bara är negativ till problemlösning när det fan inte finns rätt folk på rätt plats. En arbetsledare med bara teoretiska kunskaper är tyvärr värdelös vid ett bygge i slutändan. Jag tycker inte att man ska slösa pengar, men tycker att man ska inte köpa skit heller. En hålsåg för 99spänn kostar mer i slutändan om den är värdelös , bygget kostar 250 k om dagen om det står. Ja, då är det värt att köpa en såg som håller en vecka för 1300 spänn.

Sen att hålsågen för 99 spänn duger hemma är en annan potatis. Då är det vansinnigt att köpa proffsgrejer som hinner rosta innan du slitit ut dom


Modo ska vara en proffsklubb. Det framstår tyvärr inte så.
Detta lag är uselt. och det ser nog alla. Vi har tre stycken gnuggarkedjor och en fjärde.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Han kanske vet något som inte vi vet , ironi

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB