Inlägg: 3035763
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: ”Trump och Putin är fantastiska ledare”…
Där dog min respekt för dig fullständigt. Världens farligaste nu levande människor!!!!
Avskum är vad de är! Mördare! Korrupta svin utan moral och mänsklig förmåga!!
Jag blir upprörd när det finns personer som kan hylla Trump och Putin! Lågintelligensens baksida.
Där dog min respekt för dig fullständigt. Världens farligaste nu levande människor!!!!
Avskum är vad de är! Mördare! Korrupta svin utan moral och mänsklig förmåga!!
Jag blir upprörd när det finns personer som kan hylla Trump och Putin! Lågintelligensens baksida.
+ 27
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Man behöver sannerligen inte gilla en ledare som minskat demokratiska friheter kraftigt och startat krig som lett till enormt mänskligt lidande, det har du rätt i. Och jag är en av dem som inte gör det.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Din kärlek till Trump och Putin har du ju tydliggjort massor av gånger. Det ger mer information än du skulle må bra av om du förstod det.
+ 2
Det betyder inte att man behöver gilla dem.
Problemet med Hinken är det motsatta; Folk gillar honom som person, och ser därför mellan fingrarna när han gång på gång misslyckas.
Jag har hellre en sportchef jag avskyr men som presterar bra, än en mysgubbe som värvar via gmail.