+ 27
Inlägg: 3035778
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Låt han va, enligt honom själv har han högst IQ av användarna här inne, kvinnorna vill ha honom och männen vill va honom. Skriver för att provocera.
Man måste lära sig att ignorera hälften av allt som skriv här, finns andra sköna skribenter - måhända lägre IQ dock.
Man måste lära sig att ignorera hälften av allt som skriv här, finns andra sköna skribenter - måhända lägre IQ dock.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Helt sjukt att dessa ens kommer på tals här inne , å sen att dom i samma mening nämns tillsammans med vår sportchef är vidrigt kan då jag tycka !!
+ 19
Där dog min respekt för dig fullständigt. Världens farligaste nu levande människor!!!!
Avskum är vad de är! Mördare! Korrupta svin utan moral och mänsklig förmåga!!
Jag blir upprörd när det finns personer som kan hylla Trump och Putin! Lågintelligensens baksida.