Kulltorp: Helt sjukt att dessa ens kommer på tals här inne , å sen att dom i samma mening nämns tillsammans med vår sportchef är vidrigt kan då jag tycka !!
Smurfen: Det här forumet känns numer kidnappat av personer som påminner om rättshaverister och fastnat i en mobbning av vår sportchef. Tyvärr framstår det som en slags hockeyns svar på Flashback. Trist. Går in allt mer sällan. Känns som att det är läge för moderatorerna att styra upp innan det bara är haverister kvar...
Trivselregler För att mötesplatsen ska hålla hög kvalitet och ha en god stämning så har vi ett antal lättsamma regler som alla skribenter är bundna att följa. Den allmänna regeln är att sunt förnuft skall råda. Vi försöker dock hålla så högt i tak som möjligt. HS vision är att vara den bästa hockey-mötesplatsen i Sverige.
Du ska INTE Angripa personer (det är deras åsikter eller resonemang du ska ifrågasätta). Sprida elakartade rykten om spelare, ledare och skribenter. .
Smurfen: Ja, det är väldigt konstigt för mig som utomstående också. Även om er sportchef har byggt lag med varierande framgångar, så verkar han ju vara en bra person med sunda värderingar och så vidare. Ovärdigt att sätta honom i samma kontext som vissa av de som nämns…
Smurfen: Snart kommer Modo presentera 3 kanske 4 håll käften värvningar och då kommer det bli tyst här på forumet. Det snackas så mycket blaj här inne så man blir mörkrädd. Vi ska hålla oss till hockey och inget annat. Ska politik dras in i detta så kan man starta en annan tråd.
+ 4
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)