+ 3
Inlägg: 3035824
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: kelleher, Fitzgerald, topping och även gästrin är spelare som stod för merparten av poängen vi tog under slutspelet.
Jag ser fan inte en enda utpräglad poängspelare som värvats in på seniornivå.
Ja, jag tycker att vi har ett sämre lag om dom tilltänkta stjärnorna vi hade skulle ha levererat lite bättre.
Sen ska jag väl enkelt säga att jag saknar inte rundblad och Olofsson.
Men jag tycker det är pinsamt billig nivå på nyförvärven. Ren besvikelse faktiskt.
Så tydligt att man inte satsar för att gå upp.
Det är ett svek från en klubb som spelade i shl för 2 år sedan.
Risken är stor att vi missar slutspel om det inte kommer in några riktiga jävla superlirare.
Hinken är totalt värdelös
Jag ser fan inte en enda utpräglad poängspelare som värvats in på seniornivå.
Ja, jag tycker att vi har ett sämre lag om dom tilltänkta stjärnorna vi hade skulle ha levererat lite bättre.
Sen ska jag väl enkelt säga att jag saknar inte rundblad och Olofsson.
Men jag tycker det är pinsamt billig nivå på nyförvärven. Ren besvikelse faktiskt.
Så tydligt att man inte satsar för att gå upp.
Det är ett svek från en klubb som spelade i shl för 2 år sedan.
Risken är stor att vi missar slutspel om det inte kommer in några riktiga jävla superlirare.
Hinken är totalt värdelös
+ 6
Du spekulerar ju bara, du har öht ingen vetskap om vilket lag vi har på papperet, sen att du tycker detta lag hittills är sämre än fjolårets är fan en gåta, minns du öht hur vi spelade som ett försäsongslag i 60 omgångar, laget hade fina namn men saknade helt roller och all form av samspelthet.
Så nä, du är nog en kraftig minoritet som anser att laget hittills ser sämre ut än fjolårets med facit i hand.
Vem saknar, Persson, Bengtsson, Rönningen, Kelleher, Olofsson, Andersson och Anderson tex?
Den enda klara förlusten från fjolårets trupp är i någon form Topping, resten var ju spelare som inte levererade eller tog ledarroller.