+ 2
Inlägg: 3035723
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Hålsågar åt sidan!
Du spekulerar ju bara, du har öht ingen vetskap om vilket lag vi har på papperet, sen att du tycker detta lag hittills är sämre än fjolårets är fan en gåta, minns du öht hur vi spelade som ett försäsongslag i 60 omgångar, laget hade fina namn men saknade helt roller och all form av samspelthet.
Så nä, du är nog en kraftig minoritet som anser att laget hittills ser sämre ut än fjolårets med facit i hand.
Vem saknar, Persson, Bengtsson, Rönningen, Kelleher, Olofsson, Andersson och Anderson tex?
Den enda klara förlusten från fjolårets trupp är i någon form Topping, resten var ju spelare som inte levererade eller tog ledarroller.
Du spekulerar ju bara, du har öht ingen vetskap om vilket lag vi har på papperet, sen att du tycker detta lag hittills är sämre än fjolårets är fan en gåta, minns du öht hur vi spelade som ett försäsongslag i 60 omgångar, laget hade fina namn men saknade helt roller och all form av samspelthet.
Så nä, du är nog en kraftig minoritet som anser att laget hittills ser sämre ut än fjolårets med facit i hand.
Vem saknar, Persson, Bengtsson, Rönningen, Kelleher, Olofsson, Andersson och Anderson tex?
Den enda klara förlusten från fjolårets trupp är i någon form Topping, resten var ju spelare som inte levererade eller tog ledarroller.
+ 3
Sen att hålsågen för 99 spänn duger hemma är en annan potatis. Då är det vansinnigt att köpa proffsgrejer som hinner rosta innan du slitit ut dom
Modo ska vara en proffsklubb. Det framstår tyvärr inte så.
Detta lag är uselt. och det ser nog alla. Vi har tre stycken gnuggarkedjor och en fjärde.