1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507801 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035723

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: det får du absolut tro, men jag kan lova att jag bara är negativ till problemlösning när det fan inte finns rätt folk på rätt plats. En arbetsledare med bara teoretiska kunskaper är tyvärr värdelös vid ett bygge i slutändan. Jag tycker inte att man ska slösa pengar, men tycker att man ska inte köpa skit heller. En hålsåg för 99spänn kostar mer i slutändan om den är värdelös , bygget kostar 250 k om dagen om det står. Ja, då är det värt att köpa en såg som håller en vecka för 1300 spänn.

Sen att hålsågen för 99 spänn duger hemma är en annan potatis. Då är det vansinnigt att köpa proffsgrejer som hinner rosta innan du slitit ut dom


Modo ska vara en proffsklubb. Det framstår tyvärr inte så.
Detta lag är uselt. och det ser nog alla. Vi har tre stycken gnuggarkedjor och en fjärde.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Hålsågar åt sidan!
Du spekulerar ju bara, du har öht ingen vetskap om vilket lag vi har på papperet, sen att du tycker detta lag hittills är sämre än fjolårets är fan en gåta, minns du öht hur vi spelade som ett försäsongslag i 60 omgångar, laget hade fina namn men saknade helt roller och all form av samspelthet.

Så nä, du är nog en kraftig minoritet som anser att laget hittills ser sämre ut än fjolårets med facit i hand.
Vem saknar, Persson, Bengtsson, Rönningen, Kelleher, Olofsson, Andersson och Anderson tex?
Den enda klara förlusten från fjolårets trupp är i någon form Topping, resten var ju spelare som inte levererade eller tog ledarroller.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB