+ 5
Inlägg: 3038143
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow:
Det är lugnt. Det kommer inte hända!
Det är bara Nocco trollens önskan att skada MoDo!
Alla som har jobbat i en stor förening vet att en anställd sportchef kan inte sparkas på ett Årsmöte.
Då skall det i så fall finnas väldigt mycket mer starkare grunder än ett par missnöjda Noccotroll som sitter på en kammare bakom en dator och skriver
Det finns en arbetslagar.!
Då måste dom först avsätta och skaffa en helr ny styrelse ich ge den uppgiften att avsätta honom.
Det är lugnt. Det kommer inte hända!
Det är bara Nocco trollens önskan att skada MoDo!
Alla som har jobbat i en stor förening vet att en anställd sportchef kan inte sparkas på ett Årsmöte.
Då skall det i så fall finnas väldigt mycket mer starkare grunder än ett par missnöjda Noccotroll som sitter på en kammare bakom en dator och skriver
Det finns en arbetslagar.!
Då måste dom först avsätta och skaffa en helr ny styrelse ich ge den uppgiften att avsätta honom.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: och väljer styrelsen att sparka Hinken accepterar jag det. Jag tror att det är extremt osannolikt med tanke på befintligt kontrakt och knappast kommer göra laget bättre (utan snarare tvärtom då vi drar på oss mer kostnader när vi borde leta en backcoach).
Tycker man att värvningarna inte håller måttet så får man väl ta mer stöttning av Grundberg och Näslund.
Tycker man att värvningarna inte håller måttet så får man väl ta mer stöttning av Grundberg och Näslund.
Förra säsongen var ett misslyckade, men hur du kan tycka att fyra och sexa, samt två missade semifinaler är bättre än vad MoDo gjorde förra säsongen är för mig en gåta.
Kritisera värvninsgararbetet när det är färdigt i sådana fall, men nu är det bara löjligt. Jag tycker att med tre bra forwards är laget klart bättre än ifjol.
Och någon slags kupp ikväll skulle få mig att skämmas ännu mer än att tvingas konstatera att jag håller på samma lag som dig.