JoJo2613: Intressant att allt ska vara klart inom två till tre veckor när man bara har gjort klart med en av dom. Hinken får ligga i ordentligt om han ska hinna i mål i tid. Det är bara att hoppas att scoutingen har gjorts ordentligt.
JoJo2613: jag är besviken på BB, Ztork och Frontis. De tre musketörerna som skulle rädda föreningen lyste med sin frånvaro på årsmötet. Det blev en bortkastad kväll..