1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507646 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038273

Sv: Silly Season
JoJo2613: jag är besviken på BB, Ztork och Frontis. De tre musketörerna som skulle rädda föreningen lyste med sin frånvaro på årsmötet. Det blev en bortkastad kväll..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Modo-Målet: George tar över detta dårhus nu.

Sv: Silly Season
Modo-Målet: Jo, dom är ju hel tyst även här inne. Tror dom är lite blyg nu efter all deras snack och sen gjorde dem inget såklart. Då blir det ju lite pinsamt.

Mycket snack, liten verkstad eller vad man brukar kalla det ;)

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB