Sv: Silly Season
Modo-Målet: Jo, dom är ju hel tyst även här inne. Tror dom är lite blyg nu efter all deras snack och sen gjorde dem inget såklart. Då blir det ju lite pinsamt.

Mycket snack, liten verkstad eller vad man brukar kalla det ;)