+ 1
Inlägg: 3038388
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Känslan med det här lagbygget är väl att vi inte lär spela någon publikfriande hockey direkt? Parkera bussen och vinn matcher med 1-0, 2-1efter något turmål eller en kontring. Kanske kan räcka långt i HA men hur kul kommer det bli?
+ 1
MEN det är orättvist att säga att han inte gjort det bra i allsvenskan tidigare. Han spelade i AS i tonåren och tidigt i 20-årsåldern. Niederbach hade inte heller några jättesiffror i allsvenskan, exempelvis.