1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507736 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038401

Sv: Silly Season
Känslan med det här lagbygget är väl att vi inte lär spela någon publikfriande hockey direkt? Parkera bussen och vinn matcher med 1-0, 2-1efter något turmål eller en kontring. Kanske kan räcka långt i HA men hur kul kommer det bli?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Jag fattar inte heller, då MoDo ska stå för publikfriande spel. Kreativt spel i högt tempo. Att ha grisar och spela tufft ska ju kunna ingå i detta. Blir intressant att se hur liret ser ut. Kan ju funka bra ändå bara poängen ramlar in.

Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Bara det blir SHL-kul har jag inget större bekymmer.

Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Hur kul var det denna säsong då med alla dessa stjärnor vi hade ?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB