1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507735 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038423

Sv: Silly Season
Frontschwein: Säkert avhandlad, men vad tror man om detta.
Jag tyckte ( läs tyckte) Karlberg var oerhört bra för ett par år sedan men har egentligen ingen uppfattning om honom idag.

Kan bli bra, kan bli anus?!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Gavelo: tror karlberg blir en riktigt bra värvning. Men laget som helhet. Nja. Inte så bra.
Två till superspets tror jag inte ens det räcker. Om vi inte får in grabbar som vispar fram 45 poäng var.
Men oddsen för dom är rätt otänkbara.

Bara ensån värvning som Caderoth som ska ersätta spets tyder ju på ett riktigt snålbygge utan nån som helst logik.

Obegriplig värvning.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB