+ 1
Inlägg: 3038458
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Gavelo: fortfarande så levererade han ungefär som OP senast op var i shl. Iofs på 10 matcher mindre.
Men jag hoppas han har den speed o kämpa-anda som beskrivs och att steget ner till HA gör att han producerar en massa. För spelare som producerar är något detta lag behöver.
Just nu känns det som vi har en massa 3 linjespelare med någon 2a linje och några fler för 4e.
Mitt hopp ligger just nu till att tränare o spelsystem ska göra så stor skillnad, så alla som stannade blir 20-25% bättre och att hermansson o sundström dominerar.
Men jag hoppas han har den speed o kämpa-anda som beskrivs och att steget ner till HA gör att han producerar en massa. För spelare som producerar är något detta lag behöver.
Just nu känns det som vi har en massa 3 linjespelare med någon 2a linje och några fler för 4e.
Mitt hopp ligger just nu till att tränare o spelsystem ska göra så stor skillnad, så alla som stannade blir 20-25% bättre och att hermansson o sundström dominerar.
+ 1
Vad jag förstår så drogs han med mycket skador förra säsongen och missade bland annat 20% av säsongen helt.